ا.آبان

شعر سپید

ا.آبان

شعر سپید

دوست

من از طعم دوستی های باران خورده

 لبریزم

زرد زرد

منم آبان

همزاد بهارم

کنار رنگ من میشود آویخت

 دریا را

نظرات 2 + ارسال نظر
نازیلا پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:59 ق.ظ http://nazila57.blogfa.com

دوست عزیز و شاعرم سلام
از اینکه به ساین من آمدید و من را به اینجا دعوت کردید ممنون.
شعرهای شما پر از تشبیهات زیباست که من از آنها خیلی خوشم آمد مثل طعم دوستی های باران...
برایتان آرزوی سلامتی و موفقیت می کنم.

مینا یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:52 ب.ظ

به کجا میروی
صبر کن
صبر کن عشق زمین گیر شود
بعد برو
یا دل از دیدن تو سیر شود
بعد برو
ای کبوتر به کجا؟
قدر دگر صبر بکن
اسمان پای پرت پیر شود
بعد برو
تو اگر گریه کنی
بغض منم میشکند
خنده کن عشق نمک گیر شود
بعد برو
یک نفر حسرت لبخند تو را می بارد
صبر کن
گریه به زنجیر شود
بعد برو
خواب دیدی شبی از راه سوارت امد
صبر کن
خواب تو تعبیر شود
بعد برو...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد